Miks kasutada Mystery Shopper'it ehk testostjat?

Kui vajad kõrvalseisja pilku ja tagasisidet oma poe, kohviku või hotelli teenindusele ja väljanägemisele, siis on erapooletud testkülastused need, mis aitavad Sul paremini mõista oma kliente, teeninduse kvaliteeti ja turuolukorda.

See omakorda võimaldab Sinu ettevõttel teha vajalikke otsuseid, et parandada teenindust ja suurendada klientide rahulolu.

Miks on testost oluline kontrollmeetod?

Kas Sinu ettevõte teab, milline on kliendi tegelik kogemus? Ettevõtte juhid ei saa sageli ise tuvastada kõiki kitsaskohti ega mõista täielikult, kuidas nende ettevõte kliendile tegelikult tundub. 

Testostja annab juurde objektiivse vaatenurga, kuna ta ei ole ettevõtte töötaja. Testkülastused toovad esile müügi ja teeninduse nüansid, mis aitab tuvastada parandusvõimalusi ja korraldada vajalikku täiendkoolitust.

Kuidas saavad testostud Sinu ettevõtet aidata?

  • Kui töötajad mõistavad, et iga inimene on potentsiaalne testostja, siis on neil stiimul anda endast parim.
  • Hea tagasiside motiveerib töötajaid ja võimaldab premeerimist.
  • Saab hinnata töötajate koolitust, suhtumist ja üldist tulemuslikkust.
  • Uute protseduuride rakendamist saab töökohal tõhusamalt juurutada.
  • Saab ülevaate klientide ostueelistustest.
  • Kogutakse tagasisidet ja teavet konkurentide kohta – hinnatakse tooteid, hinnakujundust, müügitaktikat ja klienditeenindust.

Mystery Shopper'i teenused

Meie eesmärgiks on arendada ettevõtete teeninduskvaliteeti, et luua neile lisaväärtus parima klienditeeninduse näol.
Pakume lihtsat ja tõhusat koostööd ning personaalset lähenemist vastavalt Teie vajadustest tulenevate lahendustega.
Teeme Teile sobiliku pakkumise, võtke meiega julgelt ühendust ja arutame üksikasjad läbi.
tule-digimeedia-testostud

Testostud

Meie testostud näitavad, mille taha parem teeninduse tulemus jääb. Jälgitakse teenindusstandardi täitmise erinevaid aspekte nagu esmamuljet, teenindajate teadmisi, müügioskusi ja professionaalsust, kontakti lõpetamist jne.

Uuringus kasutatava ankeedi küsimused ja teenindussituatsiooni loome vastavalt Teie vajadustele.

Tulemeedia-mystery-shopping

Testkülastused

Testkülastus lähtub oma analüüsis kliendi teekonna kaardist ja kliendi vaatest. Jälgitakse juurdepääsu, reklaamviitasid, müügikoha puhtust, kauba väljapanekut, üldist teenindusvalmidust ja klienditeeniduse tajumist kliendi poolt. Uuringus kasutatava ankeedi küsimused koostame vastavalt Teie vajadustele. 

Tulemeedia-testkõned

Testkõned

Saate konkreetse ülevaate kui hoolsalt sissetulevate kõnedega tegeletakse ja mis tasemel on järelteenindus. 

Testkõnede puhul koostame  Teie vajadustest lähtuva küsimustiku. Tavaliselt tugineb see ettevõtte teenindusstandardile, kuid anname ka omapoolseid soovitusi senistest kogemustest lähtuvalt. 

Tulemeedia-testkõne

Rahulolu uuringud

Rahulolu uuringud aitavad mõista Teie klientide hoiakuid ja emotsioone Teie ettevõtte toodete ja teenuste suhtes.

Äriklientide puhul on enamasti parim helistamine ning enne seda e-kirja saatmine. Veebi-uuring on loomulikult kõige soodsam ja kiirem, kuid ei pruugi anda piisavalt erinevaid sihtrühmasid.

“Müümine ei ole mitte midagi muud kui probleemide lahendamine. Probleemide lahendamine on aga teadmiste ja usalduse küsimus.”

– Dan Kennedy

TULE digimeedia

Oleme Sinu jaoks olemas!

“Mõõda kõike, mis on mõõdetav ja muuda mõõdetamatu mõõdetavaks.”

Shopping Cart
Scroll to Top