Kodulehtede tegemise hinnad
Hinnapakettide võrdlus:
LOGO DISAINEttevõtte logo loomine
€379 Sisaldab: 3 erinevat varianti logo kujundust ja 3 muudatuste vooru.
- Logo disain, värvid, kirjastiilid
- Kodulehe struktuur
- Märksõna analüüs
- Sisutekstid, pildid kliendilt
- WordPressi kujunduspõhi
- Copywriteri uued sisutekstid
- Google Analyticsi seadistus
- E-poe seadistused
- 2-4 tööpäevaAjakulu
WEB STARTAlustava ettevõtja koduleht
€499 Sisaldab: avalehte, toodete/teenuste lehte ja päringuvormi.
- Logo disain, värvid, kirjastiilid
- Kodulehe struktuur
- Märksõna analüüs
- Sisutekstid, pildid kliendilt
- WordPressi kujunduspõhi
- Copywriteri uued sisutekstid
- Google Analyticsi seadistus
- E-poe seadistused
- 3-5 tööpäevaAjakulu
WEB PRONõudliku ettevõtja koduleht
€1189 Sisaldab: avalehte, kuni 10 sisulehte, blogi ja päringuvormi.
- Logo disain, värvid, kirjastiilid
- Kodulehe struktuur
- Märksõna analüüs
- Sisutekstid, pildid kliendilt
- WordPressi kujunduspõhi
- Copywriteri uued sisutekstid
- Google Analyticsi seadistus
- E-poe seadistused
- 1-2 nädalatAjakulu
WEB SHOPE-poega/ majutusega koduleht
€1899 Sisaldab: avalehte, kuni 10 sisulehte, blogi, päringuvormi ja ostukorvi või broneerimissüsteemi. Kuni 10 tootenimetuse loomine/kirjeldamine.
- Logo disain, värvid, kirjastiilid
- Kodulehe struktuur
- Märksõna analüüs
- Sisutekstid, pildid kliendilt
- WordPressi kujunduspõhi
- Copywriteri uued sisutekstid
- Google Analyticsi seadistus
- E-poe seadistused
- 2-4 nädalatAjakulu
Hinnad võivad muutuda juhul kui analüüsi käigus ilmneb lisasoove, lisavajadusi või asjaolusid, mis töömahtu muudavad. Kui olemasolev hinnapakett ei vasta teie vajadustele, võtke meiega ühendust, et saada täpsustatud hinnapakkumine. Hindadele lisandub käibemaks.
Vajad uut kodulehte või selle uuendamist?
Kui Sul endal pole aega ja võibolla ka oskusi kodulehe tegemiseks ning pigem keskenduksid oma uue ettevõtte käivitamisele, siis aitame Sul luua nii kodulehte kui oma ettevõtte brändi.
Ettevõtte brändi logo loomisel tuleks Sul põhjalikult läbi mõelda, et millised kujutised ja värvid iseloomustavad kõige paremini Sinu ettevõtet. Sellest infost lähtuvalt saame luua esialgsed kavandid, mille hulgast valid välja idee, mille täiendamisega läheme edasi. Valmis logo disainist saadame Sulle kõik vajaminevad faili formaadid, kirjastiili failid ja värvikoodid.
Kodulehe loomisel tuleb samuti alustada küsimustest:
❓🤔 Mis on minu ettevõtte kodulehe eesmärk? Kas on eesmärk suurendada ettevõtte tuntust, tutvustada müügimeeskonda, suurendada müügikäivet või hoopis midagi muud. See eesmärk on vaja selgeks teha, et oleks suund, mille poole liikuda.
❓🤔 Mida peavad külastajad kodulehel tegema? Kas on see päringuvorm, mille peaks klient täitma, helistama telefoninumbrile, vaatama hinnakirja või sõitma hoopis Sinu kontorisse kohale. Nende küsimuste vastused aitavad luua kodulehe struktuuri ja loomulikult ka sisu.
Kodulehele sisu luues tuleb mõelda klientidele ja neid tuleb läbi tekstide, piltide ja videote kõnetama hakata. Sisu loomisel tuleb kindlasti vaadata läbi korduma kippuvad küsimused toodete või teenuste kohta – see, mis kipub korduma, tuleb kodulehel välja tuua. Sisutekstides õigete märksõnade kasutamine aitab parandada ka kodulehe nähtavust otsingutulemustes.
Valminud kodulehele lisame kolm statistika rakendust, et jälgida kodulehe toimimist:
🌟 Google Analytics – maailmas enim tuntud statistikaprogramm, mis võimaldab jälgida ja analüüsida külastajate käitumist ja tulemusi. Google Analytics annab ülevaate näiteks kodulehe külastajate arvu ja asukoha kohta, samuti milliseid lehti enim külastati või millise seadmega kodulehte külastati jne.
🌟 Meta (Facebooki) Pixel – see on Meta poolt loodud lahendus, mille suurim eelis on järelturundus, mida oma lehe külastajatele teha saab. See aitab jälgida külastajate käitumist, kuidas inimesed suhtlevad teie kodulehega pärast Facebooki või Instagrami reklaami nägemist.
🌟 Google Search Console – aitab näha lehe toimimist otsingumootoris. Kui märksõnaotsinguga on kodulehele jõudnud külastaja, siis on ta kõige suurema ostupotentsiaaliga, kuna ta ise on avaldanud huvi vastava teema kohta. Google Search Console aitab aru saada, kuidas veebileht Google otsimootoris toimib ning milliste otsingusõnadega oled klientidele nähtav.
Kui koduleht või e-pood on valmis, ei tasu jääda lootma, et kliendid ja potentsiaalsed ostjad selle imekombel ise internetiavarustest üles leiavad. Seetõttu pakume meilt kodulehe või e-poe tellijatele alati tuge kodulehe nähtavamaks tegemisel Googles või Meta ( Facebook ja Instagram) platvormidel.
Tugiteenustena pärast kodulehe avalikustamist soovitame:
• Google otsingu- ja displeireklaame – Google reklaam on kiireim võimalus saada Google otsingus lehe ülaosasse ja leida Sulle uusi kliente. Reklaami näidatakse inimesele, kellel on täpselt Sinu toote või teenuse järgi vajadus. Klient saab vastuse oma otsingule klikkdes just Sinu lehele.
• Meta sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) reklaame – Meta kasvatab sotsiaalvõrgustikuna aina populaarsust, mistõttu saab seda kasutada bränditeadlikkuse kasvatamisel ja oma sihtgrupi lojaalsuse suurendamisel. Reklaame saab sihtida kasutajate huvide ja demograafiliste näitajate järgi.
• Kodulehe hooldus – Regulaarne hooldus ennetab suuremaid probleeme ja aitab vältida ootamatuid kulutusi, mis võivad tekkida, kui leht vajab põhjalikku parandamist või ümberehitust. Aegunud pluginate või vigaste skriptide tõttu võib veebileht aeglaseks muutuda. Hoolduse käigus saab vead varakult avastada ja parandada. Hooldatud koduleht on turvaline, kiire ja hästi toimiv!
Meie tehtud veebilehed
Mahlade ja veinide tootja Tihemetsas
Ettevõtte kuvandi uuendus: brändi värvide ja kirjastiilide kaasajastamine, uue e-poega kodulehe loomine ning sisutekstide koostamist. Lisasime kodulehele ingliskeelse versiooni, et jõuda laiemate sihtrühmadeni ja pakkuda mugavat ostukogemust rahvusvahelistele klientidele.
Kinnivaraarendus Haaberstis, Tallinnas
Tervikliku brändi loomine: logo kujundamine, brändi värvide ja kirjastiilide väljatöötamine, sisutekstide loomine ning kaasaegse ja funktsionaalse kodulehe arendamine. Lisaks tegime kinnisvaraprojektidele loodud klikitava kruntide plaani lahenduse, mis muudab kruntide valimise ja info leidmise lihtsaks.
Ajalooline talu Alutaguse vallas, Ida-Virumaal
Ettevõtte kuvandi uuendus: brändi logo, värvide ja kirjastiilide värskendamine, kasutajasõbraliku kodulehe loomine koos majutuse broneerimissüsteemiga. Lisaks lõime kaasahaaravad sisutekstid ning lisasime kodulehele inglise keele, et tagada rahvusvaheline nähtavus.
“Bränding on see, mida inimesed räägivad sinu kohta, kui sind ennast ei ole kohal.”
– Jeff Bezos
TULE digimeedia
Oleme Sinu jaoks olemas!
Muutke oma brändi lugu emotsiooniks, mida mäletataks!